tisdag 31 januari 2012


Kyss mig en sekund, håll om mig i en minut, låt världen existera för oss i en timme.
Älskling, du är så vacker, du är så underbar.
Du är helt enkelt det dyrbaraste jag har.
Jag vill att du alltid är min, att du föralltid stannar kvar.
Med dig är himlen så klar i alla år och dar.
En dag hoppas jag vi står som ett brudpar.
Med dig är allt så ofattbart, du gör mig hel.






Älskling det ryser i hela min kropp när du är ledsen,
när du inte längre orkar med pressen.
Men när jag fått torkat dina tårar och kysser dina läppar så smakar dom som den godaste delikatessen.




Jag älskar dig idag, du får mig så svag.
Dina hjärtslag pluss dina andetag det gör mig så knäsvag.


Ett pluss Ett är två, baby vi är ett tillsammans.





 ©  PoesiMonstret



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar