söndag 15 januari 2012

Grattis på födelsedagen kära syster

Så här glad vart älskade syster för sin poncho  hon fick av "Pappa" Mika och MonsterCila.

Vaknade halv-fyra på eftermiddagen, helvettes drygt att sova bort hela dagen..
Klädde på mig och sprang till syster och gratta henne, mös med Sebastian och fick tårta till frukost.
Så nu är min storasyster 24år, ja Grattis! <3


Älskar dig till döden syster,
älskar dig så himla mycket.
Du sprider lycka,
och man kan inte låta bli att tycka,
om dig.

Jag kan inte vara arg,
på dig min kära.
Det är en ära,
att få vara din lillasyster.

Jag älskar dig,
som natten älskar dagen.
Jag älskar dig som månen älskar solen.

Förevigt.

 © PoesiMonstret

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Godmorgon :) eller ja god eftermiddag! Allt är bara bra med mig, hur mår du? :)

      Radera