lördag 21 januari 2012

Bebis-skrik!

Philip och Sebastian är här, och Sebastian är verkligen inte nöjd!
Han bara skriker, men han är söt!





Jag hatar dina blickar som klär av mig,
jag hatar dina blickar som våldtar mig.
Jag hatar ditt sätt att döma,
jag hatar ditt sätt att andas.
Jag hatar dina händer,
och jag hatar din kropp.
Jag hatar att du alltid kommer att vara en del av mig.
Jag hatar att jag aldrig kan sluta se dig.
Även om du dör,
även om du lever.
Jag hatar att hata.
Jag hatar dig,
samtidigt som jag älskar dig.
Förstå mig rätt eller förstå mig fel.
Jag orkar snart inte mer.

Tolka det med dina meningar, tolka det med dina ord.
Men det kommer alltid vara mina tankar.
Dom kan du inte tolka så länge jag håller mina tankar inom mig.
Jag är trött och vill sova,
men vi träffas även i drömmarnas värld.
Du är en ond Dimon. 

©  PoesiMonstret


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar