tisdag 24 januari 2012









Jag skänker mitt förflutet tusen tankar,
Jag skänker min framtid tusen tankar.








Du har förstört så mycket för mig,
du har förstört min barndom.
Jag har tagit hand om min lillasyster,
i dom tillfällen jag behövt att någon tagit hand om mig.
Jag har gråtit ensama tårar,
jag behövde att någon torkade bort dom åt mig.
Dom gånger du höjt din hand mot min mamma,
dom gånger du sett ner på mig.
Dom gånger du höjt din hand åt mina syskon och mig.
Dom gånger du spottat på mig.
Dom gånger du berättat för mig,
hur värdelös jag är.. Hur liten jag är i dina ögon.
Dom gånger du försökt köpa min kärlek.







Jag ser ner på dig,
jag ska spotta på din grav.
Om du rör någon jag älskar,
om du rör min familj igen.
Då ser jag till så du dör.
Du är redan död,
ett dött svin i mina ögon.







Nu är det bara ditt spöke som spökar i mitt huvud.




© PoesiMonstret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar